Monday, April 02, 2007

怎么看不见彩虹

习惯了忙碌
静下来的时候竟然有点慌
忙得过了头
什么都延迟了 有点手足无措
每天都带着一颗大石来回
心拉长了 反应迟钝了
身体累了 感觉自己老了
好久没想过自己要什么
好久没给自己加油了
那个可以让我笑的人 到底在哪?
那个可以让我哭的人 是否曾经出现过?
那种赤裸裸的自由 有没有牵过我的手?
好像还没试过热血带来的沸腾 戏码就下画了
我在活着吗?怎么看不见彩虹...

5 comments:

希望 阳光 幸福 said...

你好
你的博客 怎么 没有加
Google提供 的广告啊

加好后 通知我 帮你点击

互相帮助啊 谢谢

Samantha said...

没为什么啊!因为这里...是我的天地。

Niko.Ching said...

Hihi.I hope u did see rainbow these two days. We have a gang of crazy coursemates. Most of them are 'mm sheng mm sheng hak nie yat geng'!hahahaha... Rainbow will always around u! Just look for it!!! Be happy o!!!^^

糖果 said...

rainbow will appear after the storm..keep it on,u r doing ur best
take it easy n enjoy ur life...since v r getting 'older' marr...so,B young n B happy ya!!

Samantha said...

aha... this Mel H really optimistic, hope that u always keep yourself young also..

Cheerz ^_^